الیاف هالو

الیاف هالو ویسکوز

الیاف هالو ویسکوز

الیاف هالو ویسکوز

الیاف هالو ویسکوز، که برخلاف تصور عمومی پایه طبیعی داشته و لینن و پنبه ماهیت سلولزی دارند. سلولز ماده ای شیمیایی و مایع غلیظی است که در تمام گیاهان وجود دارد و آن را به شیوه خاصی عمل می آورند. تهیه الیاف ویسکوز یا ریون به وسیله دو شیمیدان که روی ساختمان سلول مطالعات دقیقی داشتند صورت گرفت. البته به خاطر استحکام پایین این الیاف مدتی طول کشید تا به شکل تجاری روانه بازار شوند. آن را به صورت های مختلفی می توان ساخت، زیرا ریون ساخته دست بشر بوده و به هر صورتی می تواند به عمل آید.

به طور کلی تمامی محصولات طبیعی که سلولز کافی دارند برای تهیه الیاف ویسکوز مناسب هستند. به طور معمول از تفاله نیشکر، الوار درختان، برنج، گندم و کاه برای تهیه آن استفاده شده و طی مراحل متفاوتی این مواد به صورت خاصی با درصد ناخالصی بسیار کم عمل می آیند. این خمیر پس از عبور از رشته ساز و نیز استخر انعقاد به شکل الیاف در خواهد آمد. استحکام الیاف ویسکوز برخلاف پنبه بعد از جذب رطوبت کاهش پیدا می ‌کند. زیرا مناطق آمورف در آن نسبت به پنبه بیشتر می باشد. وجود مناطق آمورف سبب می شود رنگ پذیری و جذب رطوبت ویسکوز نسبت به پنبه بیشتر باشد.

خرید الیاف هالو ویسکوز

خرید الیاف هالو ویسکوز

الیاف هالو ویسکوز 

امروزه خرید الیاف مصنوعی به صورت اینترنتی بسیار رایج شده است. از مزایای خرید به این شکل می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه ها اشاره کرد. این الیاف جایگزین مناسبی برای پنبه و پشم در اکثر موارد می باشند. به همین علت امروزه در صنایع مختلف فروش الیاف پلی استر مصنوعی با استقبال زیادی روبرو شده است، جهان الیاف از جمله کارخانه های معتبر در زمینه تولید و فروش این نوع الیاف به شمار می ‌رود. محصولات ارائه شده در این کارخانه با حداکثر کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می گیرد. با مراجعه به سایت جهان الیاف می توانید از طریق راه های ارتباطی درون سایت با کارشناسان مجموعه تماس برقرار کرده و راهنمایی لازم را برای خرید الیاف مورد نظرتان دریافت کنید.

الیاف هالو پلی استر

الیاف هالو پلی استر جایگزین مناسبی برای نخ های طبیعی و پنبه هستند و کاربردهای فراوانی دارند. این الیاف دارای انواع متفاوتی بوده و بر اساس ویژگی های مواد اولیه مورد استفاده و روش تولید کاربردهای متفاوتی دارند. پلی استر در واقع به گونه‌ای از پلیمرها گفته می شود که شامل گروه های استر هستند. الیاف پلی استر در کارخانه و صنایع مختلف بسیار مورد استفاده بوده و برای تولید محصولات مختلفی از آنها استفاده می شود.

ویژگی های الیاف مصنوعی پلی استر

از جمله ویژگی ‌های آن می ‌توان اشاره نمود به: نرم و سبک و گرم بودن الیاف، بادوام بودن، ضد آلرژی و بهداشتی بودن الیاف، رطوبت و بو نمی گیرند. با ماشین و دست قابل شستشو هستند. الیاف پلی استر در یکدیگر نمی پیچند.

کاربردها الیاف هالو ویکسوز

از الیاف پلی استر می توان در تهیه موکت و فرش، عایق های رطوبتی و حرارتی، بالش و متکا، فیلتر و فیلتر سازی، تشک، لحاف، مبل راحتی، عروسک سازی و صدها موارد دیگر استفاده نمود.

کاربرد الیاف هالو صنعت فرش و موکت

کاربرد الیاف هالو صنعت فرش و موکت

الیاف مصنوعی برای لحاف

امروزه استفاده از الیاف مصنوعی برای لحاف و بالش بسیار رایج شده است. این الیاف از مواد پتروشیمی گرفته شده و قابلیت پر کنندگی بالایی دارند. ساختار پفکی و توخالی داشته و گزینه‌ مناسبی به عنوان پنبه مصنوعی به حساب می آیند. این الیاف سبک و سفید بوده و انعطاف پذیر و فنری شکل می باشند. از طرفی این الیاف آنتی باکتریال و بهداشتی هستند. قابل شستشو با دست و ماشین بوده و بعد از شستشو دفرمه نشده و تغییر شکل نمی دهند. لحاف های پر شده از این الیاف قابل شستشو در دمای بالا بوده به همین دلیل می ‌توان به طور مرتب آنها را از باکتری و کنه پاکسازی نمود.

الیاف مصنوعی جهان الیاف

جهان الیاف از جمله پیشگامان عرضه الیاف پلی استر هالو (Hollow) می باشد. این گروه تولیدی انواع الیاف مصنوعی و طبیعی را به بازار عرضه می ‌کند. جهان الیاف قیمتی مناسب و کیفیتی بی نظیر داشته و قابل ارائه به تمامی نقاط کشور می ‌باشد. بهترین الیاف برای تهیه کالاهای خواب با قیمت مناسب را می توانید از جهان الیاف تهیه نمایید.

الیاف مصنوعی پنبه
الیاف پنبه مصنوعی در واقع الیاف مصنوعی حاصل از پلی استر می باشند. به علت شباهت ظاهری زیادی که به پنبه دارند به آنها پنبه مصنوعی گفته می شود. الیاف پنبه مصنوعی شفاف و سفید رنگ بوده و انعطاف پذیری زیادی دارند. پنبه مصنوعی دارای حجم قابل توجهی بوده و در صنایع پرکنی کاربرد زیادی دارد. مهمترین کاربرد این محصول، استفاده در تولید محصولاتی است که نیاز به یک پرکننده خوب دارند مثل: تولید انواع بالش، پشتی مبل، انواع مختلف عروسک، کیسه‌ های خواب. محصولات پر شده از الیاف پنبه مصنوعی کاملا بهداشتی، انعطاف پذیر و نرم بوده و پر حجم هستند. ضد کپک، ضد قارچ، قابل شستشو و به لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “الیاف هالو ویسکوز

  1. علی اسکندری گفت:

    سلام
    روز به خیر
    توی اینستاگرام صفحه ای دارید برای بروز رسانی قیمت ها که روزانه قیمت داشته باشیم؟؟

  2. فاطمه علیمردانی گفت:

    مطلبی هم درباره تفاوت بین ویسکوز و الیاف طبیعی توضیج بدید عالیییه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *